گزارش آنلاین : مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: روابط عمومیهای سازمانها و شرکتهای زیر مجموعه وزارت صمت؛ با کمترین امکانات؛ بیشترین خدمات را در عرصه اطلاع رسانی و فضای تعاملی ارایه میکنند.
وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکتها و سازمانهای زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژیهای جدید؛ همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.
ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویدادها ضروری است تا مدیران عامل و روسای سازمانها و شرکتها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند؛ افزود: بیان دیدگاهها و دغدغهها در حضور مدیران؛ شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار میکند.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونهای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و اگاه به مسائل روز نباشند؛ نمیتوانند پاسخگوی خواستههای وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.