گزارش آنلاین : مدیر عامل بانک صنعت و معدن روز شنبه هفدهم خرداد ماه از مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات بازدید و با همکاران این مدیریت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین ، از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر محمود شایان در جلسه با کارکنان مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات بانک، مهمترین مسأله را رصد لحظه‌ای عملیات به خصوص در شعب عنوان کرد و اظهار داشت: تمرکز ما باید بر جلوگیری و پیشگیری از تخلفات و اشتباهات باشد.

وی همچنین به نظارت سیستمی اشاره کرد و خواستار آن شد تا عملیات شعب به صورت مستمر و سیستمی مورد نظارت قرار گیرد.

دکتر شایان بیان داشت: در بخش‌هایی مانند صدور اعتبار اسنادی و ضمانتنامه و به خصوص در بخش تسهیلات باید نظارت و پشتیبانی افزایش یابد چرا که در این قسمت‌ها امکان بروز اشتباه بیشتر است.

دکتر شایان عنوان داشت: چرخش نیرو بین ستاد و شعب مزیت‌های بسیاری دارد و لازم است افرادی که توانایی و دانش کافی دارند در بانک مشغول به کار شوند.

مدیرعامل در پایان تاکید کرد: وظیفه ما در این بخش، حفاظت از نیرو‌های زیر مجموعه است تا با آگاهی بخشی و هوشیاری از بروز لغزش جلوگیری کنیم.

در خلال این نشست صمیمانه هر یک از همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات برای تقویت عملکرد بخش بازرسی و پاسخ به شکایات بانک پرداختند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *