گزارش آنلاین : بیمه دی از سامانه «باشگاه مشتریان» خود رونمایی می‌کند؛ سامانه‌ای نوین برای تعامل مؤثرتر با مشتریان، ارتقای وفاداری، و افزایش فروش خرده‌ فروشی و فروش متقاطع. این باشگاه با هدف بهبود تجربه مشتری و هوشمندسازی خدمات، آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین ، از روابط عمومی بیمه دی؛ مصطفی اسماعیلی مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش ضمن اعلام این خبر گفت: باشگاه مشتریان بیمه دی با هدف ایجاد تعامل مؤثر و مستمر با مشتریان، حفظ و ارتقای آنها به سطح مشتریان وفادار راه‌اندازی شده است. این سامانه جدید بر پایه این اصل شکل گرفته که هزینه نگهداشت مشتریان فعلی، به‌مراتب کمتر از جذب مشتریان جدید است.

وی افزود: از جمله اهداف کلیدی این باشگاه، می‌توان به افزایش خرده‌فروشی و توسعه فروش متقاطع اشاره کرد؛ به‌گونه‌ای که بیمه دی بتواند با شناخت بهتر از نیاز‌های مشتریان، محصولات متنوع‌تری را متناسب با هر کاربر پیشنهاد دهد.

اسماعیلی اظهار داشت: در بستر باشگاه مشتریان، خدمات ویژه‌ای به کاربران ارائه خواهد شد که بر اساس داده‌ها و رفتارشناسی مشتریان طراحی شده است.

وی گفت: این اقدام در راستای تحقق سه هدف از شش هدف راهبردی شرکت، شامل بهبود تجربه مشتری، ارتقای هوشمندسازی و توسعه خرده‌فروشی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه آن است که عضویت در این باشگاه مختص بیمه‌گذاران نیست؛ هر فردی می‌تواند در باشگاه مشتریان ثبت‌نام کرده و از خدمات آن بهره‌مند شود. همین ویژگی، این سامانه را از سوپر اپلیکیشن “دی‌دار” که تمرکز اصلی آن ارائه خدمات بیمه‌ای است، متمایز می‌سازد.

مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی عنوان کرد: باشگاه مشتریان و دی‌دار به‌عنوان دو سامانه مکمل، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران با حضور در هر یک از آنها، به راحتی به امکانات سامانه دیگر نیز دسترسی داشته باشند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *