گزارش آنلاین : مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از خدمت‌رسانی بی وقفه شعب به مشتریان و مرکز فناوری اطلاعات بانک بازدید کرد.

به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور در شعبه‌های استان تهران از روند خدمت‌رسانی به مشتریان بازدید کرد.

🔹️فتحعلی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم از سوی نهادهایی که با مردم سر و کار دارند باید با قوت ادامه یابد افزود: باید ارائه خدمات بانکی به مشتریان به نحو احسن و در کمترین زمان صورت پذیرد و در شرایط کنونی حفظ آرامش و افزایش روحیه ضروری است و باید این فضای روحیه‌بخش به مشتریان بانک نیز منتقل شود.

🔸همچنین مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه این بازدید، با حضور در مرکز فناوری اطلاعات بانک از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات غیرحضوری قرار گرفت. وی در این بازدید نیز با بیان اینکه ارائه خدمات غیرحضوری می‌تواند مشتریان را از حضور در شعبه‌ها بی‌نیاز کند، خاطرنشان ساخت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر بسیاری از خدمات خود را در بسترهای آنلاین ارائه می‌کند که این امر باعث شده مشتریان بتوانند از کانال‌های غیرحضوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

🔹فتحعلی اضافه کرد: امروز دشمن با شکست در عملیات‌های نظامی سعی دارد به زیرساخت‌های ارائه خدمت به مردم آسیب وارد کند که لازم است همه ارکان بانک در برابر حمله‌های سایبری و هکری مراقبت‌های ویژه‌ داشته باشند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *