تاکید مدیرعامل بیمه آسیا بر افزایش کیفیت ارائه خدمات بیمه ای به سازمان امور مالیاتی

گزارش آنلاین : مدیرعامل شرکت بیمه آسیا در دیدار با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: افزایش کیفیت ارائه خدمات بیمه ای از سوی این شرکت به سازمان امور مالیاتی با هدف ارتقاء رضایت مندی بیمه شدگان صورت می پذیرد.

به گزارش  خبر نگار گزارش آنلاین ، مجتبی حیدری نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تشریح خدمت رسانی به بیمه شدگان این سازمان در دوره جنگ ۱۲ روزه ، بر جلب رضایت مشتریان با تسهیل در فرآیندها و پرداخت به موقع خسارات تاکید کرد.

در این دیدار، سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز ضمن قدردانی از برگزاری گردهمایی سالانه مشترک، سهولت و سرعت در بررسی اسناد درمانی بیمه شدگان این سازمان با راه اندازی سامانه سیناد و افزایش کیفیت خدمات را یکی از بسترهای مهم جهت گسترش تعاملات و همکاری ها دانست.

گفتنی است، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت و حمید گودرزی مدیر پروژه های خاص نیز در این دیدار حضور داشتند.

همچنین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه از واحد ارائه خدمات بیمه ای مستقر در سازمان امور مالیاتی بازدید و با همکاران حوزه درمان به گفت و گو پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *