گزارش آنلاین : بیمه مرکزی از سال گذشته انتشار گزارشهای ماهانه و تجمیعی آمار شکایات از شرکتهای بیمه را آغاز کرده است.
به گزارش خبر نگار گزارش آنلاین از روابط عمومی بیمه مرکزی؛ این اقدام، از سوی علاقهمندان به شفافیت و بیمهگذاران گامی مثبت در راستای پاسخگویی و نظارت عمومی تلقی میشود، اما در سوی دیگر مخالفانی نیز دارد، از جمله شرکتهای بیمه؛ چرا که معتقدند انتشار خام و بدون تحلیل این آمار میتواند به اعتبار آنها لطمه وارد کند.
فایل پیوست، پژوهشی است که توسط پژوهشکده بیمه انجام شده و به بررسی ابعاد این موضوع میپردازد.
مطالعه این مطلب برای فعالان، ناظران و تصمیمگیران صنعت بیمه توصیه میشود.
برای مشاهده پژوهش مذکور به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنید.