قابل توجه زائران اربعین؛ راه‌های ارتباط با ناظران بیمه برای ثبت شكایات بیمه‌ای

گزارش آنلاین:   به اطلاع زائران اربعین حسینی می‌رساند در راستای تسهیل خدمت‌رسانی و ارتقای رضایت‌مندی در مسیر این سفر معنوی، ناظران بیمه مرکزی با استقرار تیم‌های تخصصی در مرزهای ایران و عراق و شهرهای نجف و کربلا، آماده پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات بیمه‌ای زائران هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، زائران عزیز در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد یا شکایت در خصوص روند ارائه خدمات بیمه‌ای، می‌توانند از یکی از روش‌های زیر برای ثبت و پیگیری موضوع اقدام نمایند:

۱ثبت شکایت از طریق بخش شکایات در سایت رسمی بیمه مرکزی

۲ثبت شکایت از طریق برنامه کاربردی «همیار اربعین» سازمان حج و زیارت، با انتخاب بخش بیمه اربعین و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی

۳مراجعه به سامانه «سماح» و استفاده از لینک اختصاصی ثبت شکایات بیمه مرکزی

۴تماس مستقیم با ناظران مستقر در شهرهای نجف و کربلا از طریق شماره تماس‌های زیر:

07877750841

07882572913arbain.jpg

07877760849

07882572851

07882572841

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *