گزارش امروز:علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت دهم تيرماه روز صنعت و معدن پيامي صادر كرد.
در اين پيام آمده است:
اقدامات در خورتحسين دولت تدبير و اميد در عرصه تصميم گيري كلان اقتصادي در سال اقتصاد مقاومتي و همزمان با اجرايي شدن برجام، بخش صنعت و معدن كشورمان را وارد مرحله ويژه اي كرد ، در واقع با پايان يافتن دوران تحريم – كه روند توسعه صنعتي كشورمان و همگامي با بازارهاي بين المللي را با كندي روبرو كرده بود – توسعه صنعتي كشور توانست بويژه در بخش صنايع بزرگ و زيربنايي شتاب مناسب گرفته و هماهنگ و همگام با صنايع كوچك و متوسط راه خود را براي توليد ، ايجاد اشتعال و خروج از ركود باز نمايد .
در اين ميان بانك صنعت و معدن نيز به عنوان تنها بانك توسعه اي و تخصصي بخش صنعت و معدن كشور در سال هاي تحريم طرح هاي بزرگ فولادي ، سيماني، پتروشيمي و نيروگاهي را كه از مباني توسعه پايدار و بالنده محسوب مي شوند ، تامين مالي كرده و بعضي از آن ها را به بهره برداري رسانده است.
همگام با اين حركت ، باشناختن ظرفيت هاي منطقه اي و تامين مالي طرح هاي كوچك و زودبازده كه نقش مهمي در اشتغالزايي دارند و همچنين ايجاد معاونت بانكي صنايع كوچك و متوسط ، توجه خود را به اين بخش از صنايع نيز به اثبات رسانده است.
تحقق اقتصاد مقاومتي نيز كه ركن اصلي اقتصاد كشور بوده و رهبر معظم انقلاب همواره برآن تاكيد دارد از اهداف اساسي است كه بانك صنعت و معدن در تدوين برنامه هاي خود به آن نگاهي ويژه داشته و با تقويت هسته هاي اساسي توسعه ، نظير تامين مالي صنايع مادر و بالادستي و فن آوري هاي نوين و استفاده از تمامي ظرفيت هاي داخلي براي دستيابي به اقتصاد درونزا و مستقل در مسير آن گام برمي دارد.
انتخاب روز دهم تيرماه به نام روز صنعت و معدن نشان دهنده اهميت بخش صنعت و معدن در اقتصاد كشورماست و فرصتي است كه در هر سال به بازبيني راه طي كرده و بررسي برنامه هايمان در جهت تحقق اهداف توسعه اي كشور بپردازيم.
اينجانب روزملي صنعت و معدن را به همه صنعتگران، كارآفرينان كشور و هم چنين همكارانم در بانك صنعت و معدن كه با تلاش شبانه روزي نقش مهم و اساسي در تامين مالي پروژ ه هاي صنعتي كشور دارند؛ تبريك عرض نموده و اميدوارم همانند گذشته با برنامه ريزي مناسب بتوانيم جايگاه شايسته خود را در توسعه صنعتي كشور بهبود بخشيم .

انتهای پیام////////////////////

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *