minuspspbplus

گزارش امروز : بانک  مهر اقتصاد موفق به تمدیدگواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲” استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتریان، از شرکتLL- C Certification” ” کشور جمهوری چک شد.

به گزارش بروابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ نگرش مشتری مدارانه بانکها بدون ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان خود نمی‌تواند موفقیتی حاصل کند. لذا در دنیای سازمانهای مشتری مدار، بانکها بایستی مشتری مداری را زیربنای تمامی فعالیت‌های تجاری و اقتصادی خود سازند.

به این اساس مشتریان بزرگترین سرمایه بانک مهر اقتصاد به شمار می روند لذا مدیریت کل روابط عمومی بانک با هدف خدمات بهتر و شایسته تر وآگاهی از نظرات و انتقادات سپرده گذاران، اقدام به طراحی و اجرای طرح سراسری سنجش رضایت مشتریان در تمامی شعب تابعه خود نمود که پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراج شده، طرح های متعددی در راستای رفع نیازها و انتظارات مشتریان خود اجرا و پیاده سازی نمود.

گفتنی است این گواهینامه پس از انجام اقدامات متعددی از جمله شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود طرح سنجش رضایتمندی مشتریان، ارایه راه کارهای بهبود، مدون سازی اطلاعات، استاندارد سازی دستورالعمل ها، انجام ارزیابی ثانویه از شرکت “LL-C Certification” کسب شده که موید کیفیت انجام طرح سنجش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد.

انتهای پیام ////

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *