• صفحه خانگی
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فرنگی کاران نوجوان در نخستین روز رقابت های قهرمانی آسیا ۶مدال گرفتند

گزارش امروز: فرنگی کاران نوجوان ایران در نخستین روز رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند صاحب 2 گردن آویز طلا، سه نقره و یک برنز شدند.

به گزارش پنجشنبه فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات هفت وزن صبح امروز در شهر بانکوک تایلند آغاز شد.
محمد کریمی نیا در وزن 42 کیلوگرم در کشتی اول با نتیجه 2 بر یک مغلوب مامیربیکوف از قزاقستان شد اما پس از بازی رده بندی برابر حریف قرقیزستانی که با نتیجه 3 بر 3 پایان یافت، به طور مشترک سوم شد و مدال برنز گرفت.
در این وزن نمایندگان هند و قزاقستان جایگاه های نخست و دوم را از آن خود کردند.
در وزن 46 کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 جومایف از ترکمنستان را شکست داد اما در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر مقابل حریف ازبکستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
بدین ترتیب در این وزن نمایندگان قزاقستان و کره جنوبی به مدال طلا و نفره رسیدند و نمایندگان ازبکستان و ژاپن به طور مشترک سوم شدند.
در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند در مبارزه نخست، کشتی گیری از کشور سوریه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر یک حریف هندی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.
حسینوند در دیدار فینال مقابل کشتی گیر قرقیزستانی با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کاید خورده پس از استراحت در دور اول، در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 تسوتسومی از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد نیز کشتی گیر قرقیزستانی را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد اما دراین دیدار مقابل کشتی گیری از قزاقستان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.
مهران سعادتی فر در وزن 76 کیلوگرم در دور نخست، کشتی گیر ترکمنستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. وی در دور بعد برابر حریف ازبکستانی با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. سعادتی فر در این دیدار مقابل کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه 2 بر 2 مغلوب و نایب قهرمان شد.
در وزن 85 کیلوگرم محمد نصرتی در دور اول مقابل کشتی گیر ژاپنی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم نیز نماینده ازبکستان را 4 بر صفر شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی حریف قرقیزستانی را 2 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. نصرتی در این دیدار برابر حریفی از هند با نتیجه 2 بر یک باخت و به مدال نقره رسید.
سید مجتبی حسینی در وزن 100 کیلوگرم در دور اول سوزوکی از ژاپن را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد کشتی گیری از ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی حریفی از کشور کره جنوبی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. حسینی در دیدار فینال کشتی گیری از کشور قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد. قرقیزستان دوم شد.
بر این اساس محمد حسیوند و سید مجتبی حسینی در اوزان 54 و 100 کیلوگرم به نشان زرین طلا رسیدند.
مصطفی کایدخورده، مهران سعادتی فر و محمد نصرتی در اوزان 63، 76 و 85 کیلوگرم نقره ای و محمد کریمی نیا در وزن 42 کیلوگرم برنزی شدند.
فردا (جمعه) در روز دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی میلاد رضا نژاد حسینوند، محسن مدهنی و علی کبیری در اوزان 50، 58 و 69 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.
همچنین مراسم وزن کشی اوزان 50، 58 و 69 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز در تایلند برگزار شد.
در وزن 50 کیلوگرم میلاد رضانژاد حسینوند در مبارزه نخست به مصاف حریف هندی می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران چین تایپه و کره جنوبی کشتی می گیرد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.
در وزن 58 کیلوگرم که 10 نفر به روی باسکول رفته اند، محسن مدهنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کشتی گیر ترکمنستانی مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران کره جنوبی و ژاپن می رود.
در وزن 69 کیلوگرم علی کبیری در دور اول به مصاف حریف هندی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران کره جنوبی و ازبکستان روبرو می شود.
رقابت های این وزن ها فردا برگزار می شود.
رقابت های قهرمانی آسیا اول مردادماه پایان می یابد.

انتهای پیام/////////////////////

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت

  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *